Sosiaalisessa mediassa muhii muutos

Sosiaalisessa mediassa muhii muutos

E-kirjan kansikuva: Sosiaalisessa mediassa muhii muutos

Kirjailija: Ari Hakkarainen
Julkaistu kesäkuussa 2010.
Kustantaja: Klaava Media.

978-952-5901-00-9 (PDF)
978-952-5901-01-6 (EPUB)

Suurikokoinen kansikuva.

Miten internetissä syntyneet yhteisöllistä viestintää tarjoavat palvelut, kuten Facebook, Twitter ja IRC-Galleria vaikuttavat perinteisen median asemaan, kansalaisten tietosuojaan ja mitkä teknologiat kiihdyttävät muutosta?

Samaan aikaan kun perinteinen media elää historiallista muutosta, sosiaalinen media synnyttää uutta liiketoimintaa ja avaa suoran vaikutuskanavan yhteiskunnan ja suuryhtiöiden päättäjiin.

Emme enää osaa ajatella elämää ilman matkapuhelimia, nettiä ja kaikkia niiden hyödyllisiä palveluita, mutta samalla ne synnyttävät uusia haasteita.

Artikkelikokoelmassa tarkastellaan ajankohtaisia ilmiöitä sosiaalisen median, liiketoiminnan ja teknologian kannalta.

Lataa ilmainen näyte

Tästä saat näytteen e-kirjan sisällöstä EPUB-muodossa ja tästä PDF-muodossa.

Lataa koko kirja

Koko kirjan saat saman tien ja helposti ladattua itsellesi näistä kaupoista:

Apple iBookstore -kauppa on käytettävissä iPad, iPhone tai iPod Touch -laitteilla.
Apple iTunes Store -kaupassa voit katsoa kirjan tiedot ja ladata ilmaisen näytteen.
Elibris
Elisa Kirja
Ellibs
Google Play Kirjat

Sisällysluettelo:

Miten iso asia mahtuu pieneen Twitter-viestiin?
Osa 1: Sosiaalinen media
Kirkonkylän kioski vaihtui nettiyhteisöön
Groundswell on tutkittua tietoa sosiaalisesta mediasta
Viekö sosiaalinen media viestintätoimistojen leivän?
Yhteisöllisyys mullistaa liiketoiminnan
Suomalaiset bloggaajat katsovat olevansa mielipidevaikuttajia
Vapautukaa verkostoihin!
Keskeneräisyys on sallittua
Kulttuurijournalismi kriisiissä, mutta toimittajien ei tarvitse katsoa peiliin
Koko Internet on yhtä maalaiskylää
Nettinuoriso tekee vallankumouksen yrityselämässä
Suomalaisten suuryritysten viestintä hoituu ilman blogeja
Crowsourcing, sosiaalinen media vai open source?

Osa 2: Ilmaispalvelujen hinta
Netti vei jo henkilökohtaiset tietosi
Mikä on ilmaisen Googlen hinta?
Luovan luokan pako vai pelko
Ilie ja Nadia Nokialle töihin
Sähköinen äänestäminen on kaikkien oikeus
Miljonääriksi kotikonstein
Lupaavimmat uudet teknologiayritykset
Tietokonekauppa vastaan rautakauppa: 5-0
Ilmainen tuote tarjoaa paremman palvelun kuin maksullinen
Tietokoneesta kassakaappi
Google ohitti Suomen
Liiketoiminta pyörimään työntekijöiden urkkimisen sijaan
Oppiminen on rikos

Osa 3: Muutosvoimana digitaalinen teknologia
Mikä ihmeen lukulaite? Mikä halvatun ekirja?
Bitit piristävät metsänkasvua
Nettiä paikataan maalarinteipillä
Mielipahaa vai megapikseleitä
Musiikin lataus netistä säästää luontoa
Bill Gates oli oikeassa
Mikä mobiiliteknologiassa on muutaman vuoden aikana muuttunut?
Vievätkö Google ja Apple loputkin asiakkaat Nokian
korkeakatteisilta puhelimilta?
Jobsia fanitetaan
Älä lataa viallista musiikkia nettikaupasta
Miten Linuxille pääsee töihin?
Avoimuuden ja antamisen kirottu vaikeus
Ostaisitko kirjan, jota lukijat ovat muokanneet kirjailijan jälkeen?
Liitteet

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *