Vielä ehtii!

Vielä ehtii!
22 tärkeintä asiaa, jotka markkinoijan tulisi ehdottomasti tietää digitalisoituneessa yhteiskunnassa

Kirjan kansikuva: Vielä ehtii!

EI SAATAVILLA

Kirjoittaja: Sampo Luoto
Julkaistu: Maaliskuu 2016
Julkaisija: Klaava
ISBN:
978-952-7074-59-6 (Amazon Kindle)
978-952-7074-60-2 (EPUB)
978-952-7074-61-9 (Apple)

Nykypäivän työelämä on kiireistä! Suurella osalla myynnin- ja markkinoinnin asiantuntijoita on aito halu tietojensa päivittämiseen ja uusien asioiden omaksumiseen, mutta usein työelämän vaateet ottavat niskalenkin lukuhaaveilta.

Tähän kirjaan on kerätty 22 tässä ajassa absoluuttisesti tärkeintä asiaa, jotka jokaisen nykyaikaisen markkinoijan täytyy tietää tehokkaan markkinoinnin suunnittelun tueksi.

Kirjan aiheet vaihtelevat transmediasta ubiikkiyhteiskuntaan ja digimokista pelillistämiseen. Jokaisessa luvussa aiheet selitetään perusteellisesti, mutta viihdyttävässä ja helposti omaksuttavassa muodossa.

Sisällysluettelo

1. Tulevaisuuden markkinointi
2. Kuinka toimiala mullistetaan?
3. Butter, Kryder ja Hendy – kolme tärkeää nimeä
4. Kuinka sitoutumista mitataan?
5. Mistä hyvä käyttökokemus syntyy?
6. Digitalisaatio on välivaihe
7. Asiakkaan lähelle on pitkä matka
8. Natiivimainonta – tätä se on
9. Kolme klassista digimokaa
10. Mitä on transmedia?
11. Miten kuluttajat saivat vallan?
12. Verkko muutti symbolit ja “okein”
13. Mikä on ubiikkiyhteiskunta?
14. Miten ihminen järkeistää ostopäätöksensä?
15. Miksi brändin on hyvä olla nöyrä?
16. Rakkaudesta brändiin
17. Minttukarkkisääntö
18. Mikä vetoaa ihmisaivoihin?
19. Markkinoija – innostu 5G:stä!
20. Gamification eli pelillistäminen
21. Muutu tai kuole!
22. Ja miltä tulevaisuus oikeasti tulee näyttämään?


Facebooktwitterredditpinterestmail