Olipa matka lyhyt tai pitkä, junassa on miellyttävä lukea hyvää kirjaa. Luettavan valinta voi joskus olla vaikeaa, mutta siihen puolestaan löytyy apua sosiaalisesta mediasta. Britanniassa on yhdistetty Twitter-palvelu juna-asemilla oleviin mainostauluihin, jotka näyttävät lukevien matkailijoiden kirja-aiheisia viestejä.
Kuka tahansa voi seurata Commuter Book Club-kirjakerhon Twitter-viestivirtaa internetissä. Kuka tahansa Twitter-käyttäjä voi myös suositella kirjoja mainitsemalla viestissä kirjakerhon Twitter-nimen @RailBookClub. Tästä viestivirrasta kirjakerhon ylläpitäjä poimii ne viestit, jotka hän lähettää juna-asemilla oleviin mainostauluihin.
Järjestelmä on suuren ulkomainontaan erikoistuneen ythiön JCDecaux’n rakentama.
The Bookseller kertoi myös suuren kustantajan Hachetten liittyneen yhteistyökumppaniksi Rail Book Clubiin.